Gebelik şekeri başlangıcı dedi doktor diyet verdi çevremde herkes ye bebek küçük doğar diyor bazen cidden sinir oluyorum bebeğin kilosu da 1200 gram daha nasıl küçük olabilir tam olarak 27 haftalık doktor gayet iyi dedi kadın diyet dediyse bir şey biliyordur heralde diplomayı çöpten almadı diye düşünüyorum ama çevre de ki çok bilmişler doktordan daha iyi biliyor