dogadefnne henüz yeni hamileyim bazı nemlendiricilerin içeriği oldukta kötü içeriği temiz nemlendirici önerir misiniz
Papatyam7134 dogadefnne bence çatlak olması biraz vücut yapısına genetik faktörlere gebelikte alınan kiloya su içmeye bağlı ne sürersen sür işe yaramadığını düşünüyorum ama tabiki nemlendirmek lazım bence bunun içinde en iyisi Hindistan cevizi yağı ya da zeytinyağı. Ben Hindistan cevizi yağı kullanıyorum zeytin yapının kokusu biraz rahatsız etti çünkü
Havin49_ dogadefnne ben nivea nın zeytinyağlısı dışında hamile olmadığımda da ondan başka kullanmıyorum
subatannesi2026 dogadefnne bioderma kullaniyorum, cildiye doktorum önerdi, atopik bir cildim var, bebeklerde kullanabiliyor dedi
SerenKz Annemin tavsiyesiyle 4.aydan sonra tatlı badem yağı kullandım hiç çatlağım olmadı şimdi ikinciye hamileyim ona da kullancam inşallah. Bi sürü nemlendirici aldım sürdüm de hatta ama en güzeli en doğalı
Nisven Çatlak için soruyorsan hiçbirşey kullanmadım doktorum gerek yok dedi eşi de hamilelikte kullanmış işe yaramıyor dedi
Papatyam7134 dogadefnne ben biraz çok kilo aldım 33+5 deyim 18kg aldım 25 haftadan sonra başladım sürmeye 30.haftada ince ince çatlaklarım olmaya başladı haftam ilerledikçe artıyor maalesef günde 2-3 kez filan sürüyorum çünkü gergin oldugu için vücudum çok kaşınıyor kaşıntısını alıyor yağ sürmek rahatlatıyor
Nsd- dogadefnne bende Waso shıseıdo kullanıyorum bi abla önermişti bana da içeriği temiz hamileler kullanıyor diye
edaonyurtttt Bioderma kullanıyorum 30 spf li olan.kış için güneş koruması da yeterli oluyor benim icin.aksamları da yine biodermanın atodermini kullanıyorum
subatannesi2026 dogadefnne evet bana bioderma kullanmaya devam et dedi tum vucut icin sadece onu kullaniyorum.
Mutlu_Bir_Anne3 dogadefnne Karnıma sadece hindistabcevizi yağı kullanıyorum. Hem doğal hem de nemli tutuyor, bol su ihmal etmeyin. Yüzüme ise Caudalie markasını kullanıyorum.