Kızlar dün biraz fazla yürüdüm bir damla kırmızımsı kahverengi lekelenme yaşadım gece bir tane progestan koydum sabahta kahverengi lekeler gelmiş sadece böyle yaşayan var mı ben 12 haftaya kadar hep lekelenme yaşadım geçmişti ama dediğim gibi yorulunca oldu böyle korktum biraz acile de her lekelenme de gittim daha strese girip çıkıyordum o yüzden gidesim gelmedi ne yapayım sizce