Gebelik okuluna nasıl kayıt olacağım bilen var mı 3.trimesterdeyim
Sema60 gittiğiniz hastaneki Dr a söyleyin o yönlendirir
Sema60 ücretsiz oluyor zaten hemen isim soyisim telefon
Sema60 benim gittiğim hastanede ebe kayıt etmişti beni