Kizlar muayene oldum doktorum gayet acik tatlis bir sekilde süreci anlattı amh degerim 0.89 ama yasim 29 olduğu icin gebelikte düşündüğün icin bir kac ay dene dedi sonrasını sonra konuşuruz aşılama,tüp bebek vs bunlardan da bahsetti biraz sonra muayene oldum yumurta saydı 5 tane sağda 5 tane solda var cok guzel dedi hatta biri baya buyumustu gösterdi bana ptesi sali gunu gel bakalim boyuna dedi ama baya baya diğerlerinden büyüktü sonra onu takip edelim kaliteli hale getirelim dedi ladyfert takviyesi kullan dedi Daha önce kullanmış miydiniz baska neler kullandınız neler yaptınız bu surecte