inciminci Kızlar moralim aşırı bozuk şimdi hastane kontrolüm vardı ve bebeğin plesentası gittikçe aşağı düşüyor dedi doktor bebeği kaybede biliriz dedi beni pernatoloji ye yönlendirdi çok kötüyüm böyle olan var mı aranızda
esmaa535353 inciminci benimde plesenta perivia idi 26 haftadan sonra akreata oldu yani yapıştı şuan 37+0 haftaligim salı günü doğum yapicam bebek için risk yok demişlerdi ayakların altına yastık köy çok iş yapıp kendini yorma bişe olmaz Allah’ın izni ile
Papatyaaam1 inciminci benımde böyle dırımdaydı ama plesantanın rahım ağzını kapatması düşük sebebı degıl ani kanamalı dogumla sonuclanan bır durum moralınızı bozmayın bence he çok çok kanamanız olur evet o zaman sıkıntılı bır durum olabılır dedı bana da ama düşük sebebı değil
dusperisi Plasenta previa düşüğe sebep değil ki benimki tamamen kapatmış rahim ağzını çok fazla kanamam da oldu ama tutundu bebek bir risk varsa oda senin için kan kaybı oda yani bem öyle biliyorum
narbibi Bendede var previa plasenta aşağı düşmüş dedi dokdorum 28 haftaligim ama bende kanama yok bazida karnim agrio
gzmturan Bende 22 haftalığım bendede şuan rahim ağzını kapatıyor ama banada doktorum sadece sezeryan olmak zorunda kalırsın dedi düşük riski vs söylemedi