Seymatrkay sizde de mi perde vardı benim de yarın Zeynep kamilde Müşerref banu yılmaza (perde,çift rahim, rahip yapışıklığı) bölümüne randevum var 14 ocakta kürtaj oldum 14 şubatta regl oldum martta lekelenme gördüm tam adet olamadım yapışıklık olmuştur diye korkuyorum bu arada bende de rahim perdesi yada çift boynuzlu rahim şüphesi var yarın bakalım nasıl bi tedavi olacak siz memnun kaldınız mı hsg ağrılı çekildi mi korkuyorum hsgden