Enguzelbekleyis8080 Nasıl geçti acaba kızlar ben nisan gibi üçüncü sezeryani olacağım haliyle korkularım var
YuvarlanamayanPaanda Enguzelbekleyis8080 bende şubat sonu 4. Sezeryanamı olacagım hemde bağlatma ile birlitkte nasıl olur bilmiyorum
Enguzelbekleyis8080 eszeyb3 benim de ikinci sezeryan çok kolaydı canım ya ama üç deyince bi korkuyorum
eszeyb3 Enguzelbekleyis8080 aminn güzel düşünelim güzel geçsin inşallah benim 1 aydan az kaldı doğumuma ikinci kızımla 32 ay olacak araları ilk kızımla ikinci kızım arasında 6 yaş var ondan mı kolay ayaklandım bilemiyorum
mom_51 Bende 2 sezaryen oldum. Tekrar gebeyim ve 3. Sezaryenden korktuğum için ssvd planlıyorum doktorumla. İkinci kolay geçti ama 3 diyince sanki bi korktum
Enguzelbekleyis8080 mom_51 canım ben ssvd dedim özelde ki doktoruma sakın aklından bile geçirme dedi hadi bir tane sezeryan yapmış olsan hadi neyse ama iki tane sezeryan sonrası normal doğum aşırı riskli dedi
mom_51 Enguzelbekleyis8080 bacım özelde zaten ssvd pek yapan yok. Banada özeldeki doktorum artık imkansız sezaryen başladın böyle devam eder dedi. Devletteki ebelerle konuştum onlarda yapan doktorumuz var dedi. Doktorla irtibata geçip sordular iki sezaryen hikayesi var diye doktorda neden olmasın gelsin görüşelim bakalım durumuna dedi. Salı günü randevum var hatta doktorla net konuşup Sanada haber ederim
mom_51 Enguzelbekleyis8080 kuzum sabah gittim görüştüm doktorlar. Bi sakıncası yok deneriz dedi 5 yıl ara çok iyi dedi. Bakalım ilerleyen haftalarda tekrar bu konuyu konuşalım dedi ama şimdilik bakıldığında bi sakınca göremiyorum dedi. Bu biraz bebeğede bağlı kuzum. Eğer ters gelme gibi acileyet gerektiren durumlar olursa mecbur sezaryen olucam yine
Enguzelbekleyis8080 mom_51 Bende çok istiyorum ya ama 4 yıl var arası bende bi sorayım devletteki doktora
mom_51 Enguzelbekleyis8080 sor bence kuzum. İlk ebeye sor onlar doktora yönlendirirler. Ben gebe okulundaki ebelere sormuştum