Sementa63 Kızlar tansiyonum 15lerde seyrediyor alfamet kullanıyordum günde 3 defa 1 adet alıyordum. Doktor 3×2ye çıkardı. 3×2 dediği, günde 3 defa 2 adet mi alacam yanlış anlamadım değil mi?
Bulutlarda Sementa63 4×2 kullanıyorum ben 3 haftadır bebeğin gelişimi iyi şükür. Sadece suyum sınırdaymış ilaçtan mı kaynaklı bilemiyorum o yüzden bugün 4×1 denicem bakalım yükselmezse devam edicem inşallah
Bulutlarda Sementa63 Tansiyon yüksekliği çok daha zararlı güvenilir ilaç bebeğe bir zararı yok stres yapma bende çok yapmıştım başta bu yüzden