Sengulkrgz Canim simdi ciktim doktordan 15 haftada ben boyunu yanlis anlamisim o zaman 12.5 imis....😃18 haftaligiz suan 17 cm kilosuna 231 dedi bugun 😃😃haber veririsiniz demistiniz vermek istedim...😃😃 Nisaninannesi
Tubamsl Bizde bugün 19+3 olduk 🤰 En son kontrole gittiğimizde 17+2’ydi 210 gramdı haftaya detaylı ultrasona gireceğiz çok heyecan yapıyorum 🙄
Sengulkrgz Sengulkrgz Canim simdi ciktim doktordan 15 haftada ben boyunu yanlis anlamisim o zaman 12.5 imis....😃18 haftaligiz suan 17 cm kilosuna 231 dedi bugun 😃😃haber veririsiniz demistiniz vermek istedim...😃😃
GULUM11 Handeaslan39 Selvidaglar iyi gunler. Hangi besinler tuketiyorsunuz mesela en cok ne yiyosunuz.
Sengulkrgz Nisaninannesi hmm soylemesede ultrason kagidinda yaziyor oraya bakabilirsiniz rica ederim😃
Selvidaglar GULUM11 merhaba gunde mutlaka 1 tane muz yiyorum doktor muzun direkt bebeği beslediğini söyledi. Onun dışında mutlaka hergün ceviz-badem-karaüzüm üçlüsünden toplamda bir avuç kadar yiyorum ve mutlaka bir bardak da olsa süt içiyorum