Kızlar doktorum bana gebelik sonuna kadar folik asit kullan dedi, fakat çevremde yeni doğum yapmış tüm tanıdıklarım en fazla 3 ay kullandıklarını söylediler ve çok şükür bende kanama düşğk vs olmamasına rağmen bunu söyledi şuan ise 13 haftalığım siz ne kadar kullandınız