Emziriyorum,ve goguslerim sut dolgu icin daha da cok sarkıyor ve şisik normaldede buyuktu ama simdi daha fazla,uyurken birbirlerine yapisiyor katlanıyor bende uzerlerine yattigim icin sağ gogusumde fena bi agri var sanki bi kitle olusmus gibi semsert uzerine yattigim tarafa dokundukca asiri agriyor…ama diger tarafta bisey yok..yasayan var midir nasil gecer