Sbnr ne kdr doğru bilmiyorm ama sigortalı olsak da olmasak da rapora gerekmiyormuş doktor tanıyla yazarsa bunu çok az bi katılım ödüyormuşuz eczacı dedi bana da
Şaşırdım ilk gebelikte bulmakta bile zorlanıyorduk raporsuz çok yüksek oluyordu fiyatı
Şimdi bana rapora gerek yoktu katılım eskisi gibi yüksek çıkmıyor demişti. Ama sizinki başka bi durum tabi sigorta yerine sadece
Şu genel sağlık yapıyorlar ya o yeterli
Olmaz mı acaba bu gibi durumlarda bir eczaneye sorun derim