yusracim kızlar 11. Haftamdayım 2li test için kayıt açtırdı doktorum şimdi randevu buldum çam sakuraya ama yalnızca riskli gebeliklere bakılmaktadır yazıyor gitsem bakarlar mı yine
mlkmlkgerger 2li taramayı perinatoloji bölümü yapıyor diye biliyorum benim doktorumda riskli gebeliğe bakıyor haftaya kendisi yapıcak 2 li tarama testini ama tabi orada ki hastane nasıl bilemiyorum ama yapar bence