Saratln bende de var o dert. 16 haftalık hamileyim önceden bu dediğinizi yaptığımda dahi yoktu ucu, hatta çukur gibi içe dönüktü nerdeyse. Birkaç haftadır sertleşti azıcık var, inşallah daha büyür. Mercimek kadar anca 😒 dün gece rüyamda ucu olmadığı için 2 günlük bebeğimi emziremiyodum 😀