Kızlar 4 kasımdan beridir ovilasyon yapıyorum dün sabahtan koyuyaya dönmeye başladı ama pik mi çözemedim sonra silik leş meye başladı şimdi benm yumurtam çatladı mı yoksa daha var mı ben çözemedim bunu dün değerlendirdim ben her ihtimale karşı ama şimdi bu gün çatladı mı onu anlamadım yoksa daha var mı pike bu arada ovilasyon markası Luabiclk