Bende aynıyım, 15 haftadan sonra azalmaya başladı. İlk hamileliğimde de böyleydi, şimdi de böyle oldu. Sana tavsiyem su içemiyorsan, içebileceğin ürünlere yönelmen, vücudunun sıvıya ihtiyacı var. Ben tek yudum su içemediğim için bulduğum tüm içecekleri denedim. Maden suyundan, meyve suyuna.. Hangisini içebildiysem onu içmeye çalıştım. Yemek içinde aynı şekilde davrandım. İlk gebeliğimde acemiydim, aç ve susuz kaldım. Ama şimdi tek tek bütün ürünleri denedim. İki lokmada iki lokmadır deyip yiyebileceğim ürünler aradım. Ekşi yiyebiliyorsan, bol yeşillikli salata.. Meyve yiyorsan meyve.. Ben bu hamileliğimde 3 ay meyveyle beslendim diyebilirim. Aç kalmaktan iyidir. 🤷