6+2 haftalık hamileyim. 3 gün önce pecetede kahverengi lekelenme gördüm doktora gittim ultrasonla baktı kese ve yılı sacı oluşmuş bir sorun görünmüyor dedi progestan verdi düzenli kullanıyorum fakat sabahları kalktığımda kahverengi leke görüyorum yine gün içinde olmuyor daha önce başına gelen veya bilgisi olan var mı ? Tehlikeli bir durum olabilir mi