Ben çok düzenli yiyemiyorum bir de çok uykum geldiği için öyle uyku düzenin de yok kalkamıyorum yataktan bazen 10 bazen 12de uyanıyorum ve canım hiç bişey yemek istemiyor tabi hiç yememezlik yapmıyorum az da olsa yerim ama çok düzensiz ve şuan be yiyeceğimi de bilmiyorum çünkü mide bulantılarım d oluyo siz de benim gibi misiniz sizin beslenme düzeniniz nasıl