SemaNurSoy97 Benim de benzer diyeti bozunca yükseliyor. Bebek için hareketlerinde azalma, bebekte fazla insülin salgılanması olabilir dedi doktor. doğduğunda sürekli uyuma ve yetersiz beslenme olabilirmiş, memeden gelen süt yetmez vs. dedi. İnşallah sizin de yemeye dikkat ederek normal değerlere düşer. Ben de en çok karbonhidrat yükseltiyor. Ekmek, pide vs. Protein ağırlı beslendiğimde sorun yok