Melis78 6 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı doktor antibiyotik verdi. B grubu. Şuan kullanıyorum. İlk trimesterde kullanıp bebeği sağlıklı doğanlar var değil mi? İlk hamileliğim o yüzden endişeleniyorum haftası çok küçük olduğu için
Gokturkmom_ Melis78 Kullanmamanızın zararı var asıl enfeksiyon zararlı olan bir an önce kullanmaya başlayın doktoruza güvenin ✨