Bebeğim 6 günlük doğduğundan beri hiç meme almadı emme refleksi var ama memede kalıyor ilk 3 besleyemedim galiba 3 günden sonra besledim kilo da aldı ama artık sarılık oluşmuştu dün 24 saat fototerapiye aldılar .o kadar kötüyüm ağlaya ağlaya bebeğimi orada bıraktım .bugün çıkacağız hastaneden .evde ekstra ne yapabilirim ne öneririsiniz. Yardımcı olursanız çok sevinirim