Merve_3300 LadyX Akvaryum temizliği var. Arabayı yıkıycaz. Sonra markete alışverişi. Pazar günü dışarıda yeriz yemekten sonrada sahil yürüyüşü kapanış.🫶
penbe_karisi LadyX evdee olucam bugün yeterince gezdik 😁yarın lahmacun yapmayı düşünüyorum canm çok cekiyorrr ful uzanicamm 😁😁tabi ev işi birakirsaa
penbe_karisi LadyX anneme gittim çarşıya gittim kizz yetmezmiii saat 9 50 den evden çıktım 5 te geldim eve 🤣🤣🤣🤣😁
LadyX Merve_3300 Duru eğer o gün keyifliyse güzel oluyor market alışverişi ama küçük marketleri sevmiyorum kalabalık ve havasız geliyor 🤭
2030ilra- LadyX ya işte çok gezmedigimiz için olanakları keşfedemiyorsun eşim de çok sevmiyor etkinlik falan o yüzden alışmak zor geliyor gidersek sadece akraba o da çok nadir araba da olmayınca daha zor oluyor