Beyzatnc26 hem bebek pozisyonu hem stres bebeği etkiliyor. Genelde hareket halinde çok hissetmiyorum ama sola uzandığım zaman hareket oluyor. Siz de sessiz bir yerde tok karnına sola uzanıp stres yapmadan, bebeğinizle konuşarak bekleyin. Yine hareketle ilgili sorun yaşarsanız tedbir amaçlı doktan görünürsünüz.