Nur8893 Kızlar günaydın dün gece yapmıştım bu testi ilk yaptigimda belli belirsiz gibiydi hatta negatif deyip üzüldüm 7 8 dakika içinde baktığımda böyleydi aynı markanın testini çarşamba günü yapmıştım kuruma çizgisi vermemişti çöpe atmamıştım ertesi kuruma bakmıştım kuruma çizgisi yoktu days doktor ve Artimed değil markası 11 aydır bebek istiyoruz eylül ayında kimyasal gebelik yaşamıştım son regl tarihim 12 Ekim ovülasyon testinde 26 Ekim de pik görmüştüm hatta bu ay çok değerlendiremedim 3 4 gündür regli olacakmış hissi var hatta benim regl çok ağrılı geçer dün ağrı kesici bile almıştım eczaneden umudum yoktu . Testlerede güven yok İnşallah yalancı değildir sevinemiyorum o yüzden .🤲🏼
glnzkrkmz Nur8893 ay var tabii .silik çıkmasının sebebi çok çok erken öğrendiğinden .beta yükseldikçe testteki çizgi daha belirgin olur
ikiemanetinannesi Nur8893 canım var bence ben adetim 4 gün geöti yaptım bu şekilde silikti. Sanah kaset test yaptım 9 da sağlık ocağına koştum 🤭kan verirsin pazartesi
Bir1kelebek Nur8893 canım var duruyor yani 7-8 dk da kuruma çizgisi çıkmıyor benim bildiğim bi 15-20 dk sonra kurumuyor mu test
esinbalkir Canım çizgi aşırı belli gözle görülüyor birde kaset test al sen sabah ilk idrarla yap yarın yada iki gün sonra Zaten adetine daha var pazarteside tekrar test yapıp koyulaşmayı kontrol edip kan vermeye gidersin Allahın izniyle 🌺
Nur8893 esinbalkir İnşallah Canım Teşekkür ederim . Öyle yapacağım Kandada pozitifi görmek nasip olsun 🤲🏼❤️ Rabbim benim gibi bekleyişte olan herkese hayırlısıyla nasip etsin .
Nur8893 glnzkrkmz İnşallah Canım 🥲İlk gebeliğim olucak Allah nasip ederse . Testin yanıltmasından korkuyorum sevinemedim o yüzden . Kandada görürsem ozaman sevineceğim inşallah 🥰
nuriyegcl Benimde testim aynı bu şekildeydi 🥹 sizinde var gibi hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸🫶🏻
Nur8893 nuriyegcl Aminn Canım İnşallah Teşekkür ederim . ❤️ Rabbim sanada bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼🌸
Nur8893 ikiemanetinannesi İnşallah canım inşallah öyle yapacağım 🥲 Rabbim Sanada hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰
Nur8893 Bir1kelebek Salı günü aynı testten yapmıştım ertesi gün baktığımda bile kuruma çizgisi yoktu atmamıştım cesaretim yok test yapmaya tekrar 🥲 bugün yarın regl günüm