Pazar günü 22. haftaya giricem ama geceleri bacak, bel, karın ve kasık ağrısından, özellikle şu 1-2 gündür de mide bulantısından uyuyamıyorum. Bu gece belime ve sağ omuzuma bıçak gibi saplandı mesela bir ağrı, acaba bunlar normal mi? Yani bebek büyümeye başladığı için mi bu kadar ağrı, yoksa başka bir şey mi var acaba, endişeleniyorum artık.
Siz nasıl atlattınız bu haftaları? Ağrınız, bulantınız, gece uykulardan uyanmalarınız vb şeyler oldu mu?