Merhabalar iyi geceler ayın 2sinde nişanım geldi biraz ağrım oldu hatta acilde de sancım çıktı. Sonrasında dun ve bugün şükür ağrılarım geçti hatta birden böyle geçmesi beni şaşırttı bugun bütün evi sildim Süpürdüm kendimi çok iyi hissediyordum. Demin eşimle otururken yine nişanım geldi. Hafif minik kıpırtı batma hissi var rahimde ben kızımda 12 gün nişan düşürdüm oğlumda da 4 gün bu 3. Gebeliğim süreçler bambaska ilerliyor suan aşırı panik heyecan sardı beni ne yapsam bilemedim sizlere yazmak istedim.