sinemvaroglu Merhaba, gebelik planlıyorum ve bu sebeple Anadolu Sigortadan 1 regl beklemeli sigorta yaptırdım. 16 ekim 2025 poliçe başlangıç tarihim. 7 Kasım 2025 regl başlangıç tarihim. Regl sonrası gebelik olursa sigorta da sorun yaşar mıyım?
ElaEge sinemvaroglu bende Anadolu sigorta ile doğum gerçekleştirdim. Haziran ayında yapmıştık ağustos ayında hamile kalmıştım. Bir regl döneminin geçmesini istiyorlar sonrası sorun değil. Muayne haklarınızı bitirirseniz ücretsiz yaptırabileceğiniz testleri yaptıramıyorsunuz başta söyleyim çünkü biz bilmiyorduk ilk aylar çok gittik son aylara testler hep ücretli oldu muayene hakkı kalmadığı için🥲 Harici doğumda sorun yaşamadık onlar ödedi doğum ve o gece kalınan ücreti
Gokturkmom_ sinemvaroglu ben anadolu sağlık sigorta ile doğum yaptım herşeyi karşıladı.İlk aylar ben devlete gitmeyi tercih etmiştim iyi ki de öyle yapmışım son zamanlar muayeneler sıklaşıyor çünkü 🫠Poleçemi de ocak ayında başlatmıştık nisanda hamileliğimi öğrendim
sinemvaroglu ElaEge şuan poliçe sonrasındaki ilk regl dönemindeyim. Regl dönemim bittikten sonra bir sorun olmaz yani. Sonuçta poliçe sonrası regl dönemi geçirdim. Doğru mu anladım?
sinemvaroglu Teşekkür ederimm. Hamilelik testi de yaptırdım. Negatif sonucum da elimde olsun sonradan sorun yaşamayayım diye.
ElaEge sinemvaroglu evet bize de o şekilde söylediler 1 regl dönemi geçtikten sonra gebe kalınması gerekiyor diye