Kızlar herkese hayırlı geceler ben de bir gün yazacak mıyım diye çok düşünüyordum Rabbim nasip etti isteyenlere de nasip etsin iki gebeliğin arası tam 23 ay var Pazartesi günü güzel bir temizlik 39 + 3 tüm tuşlara basmıştım en son bir temizlik yapim dedim hissettim sanki Neyse öğlen kızımı aldım pazara gittim bebek arabasıyla pazar dönüşü bebeğim böyle aşağıya kaydığını hissettim Yani bacak arama gelmiş gibi kesin doğuracağım dedim bu gece Aktif gebeydim sürekli hareket ahudud çayı hurma son zamanlarda kestim ama kilo yapıyor diye iri bebek olsun istemedim bu arada 7.katta oturuyorum Her gün kızım bu parka çıkarıyordum genelde merdiven in çık yapıyorum Yok asansör Gece on gibi belime bir ağrı girdi o an anladım kasıklarım doğru adet sancısı gibi İyice şiddetlendi 1 gibi artık böyle rahatsız edici şekilde kasılmalar başladı sıcak su tuttum belime sakin olmaya çalıştım Tek korkum acaba güçlü kas mı başlar dikişlerim patlar mı sürttür olur mu bu korku beni çok ürkütüyor neyse yattım gece dörtte tekrar kalktım Bir kahve içtim dolandım evde Tekrar yattım ezanla uyandım Eşimi uyandırdım Ona geç söyledim çünkü çok panik Sabah kızım uyandı dokuz gibi saat 11:00’de hastaneye giriş yaptım O kadar sancıya üç santim olmuştur diye düşündüm Alttan muayene 1cm ben şok Hayal kırıklığımı hayır Motivasyonmu yüksek tuttum çünkü kendi sancın vardı Suni sancı vermeyeceklerini biliyordum rahim yırtılma riski olduğu için yatış önerdi acildeki dr sancım olduğu için 70/8i geçiyor kasılmalar Sezaryen dikiş yerlerine de baktılar ultrasonda sordum kalınlığı iyi dedi SSvd istediğimi belirttim doğumhane katına geçtim Sancı odasına girdim Tek kişilik oluyor odalar duş pilates topu falan var Hastane gerçekten çok temiz Ebeler o kadar ki ben bu ilgiyi özelde bile görmedim ilk doğumu da Medipol’de yaptım bu arada o kadar tatlı dilliler ki güler yüzlü hadi anneciğim diye konuşuyorlardı destekliyorlardı Saat 1:00’den üçe kadar nstde kaldım bi ebe geldi ağrın çok var ama açılma ilerlemiyor dedi Rahimi uyarıcam iki parmakla dedi uyardı sağa sola doğru ıkın dedi bana o ara ıkındım Böyle bir şey çatlar gibi olur ya öyle hissettim sonra bir anda suyum geldi kendiliğinden suyumu patlatmadı hep kendiliğinden geldi rahime uyarınca oh be dedim içimden su gelişinden sonra hızlı ilerler doğum hemen Meryem ana otunu suya koydum Meryem suresini açtım Ağrılarım iyice artmaya başladı bir ara ebe geldim bak 3./4santim ağrım var ama dayanamayacak gibi değil çünkü her bir Ağrının beni bebeğime kavuşacağını biliyorum biraz yürüyüş yaptım duşa girdim belime sıcak su tuttum çömelme hareketi yaptım Ağrılarım gitgidece Arttı bebek baskı yapıyordu Tekrar muayene ettiler 1 saat sonra 5.06 santim artık yavaştan bana geldiler Allah’a dua ediyorum sürekli ABese Suresi okudum Ben seçmiştim bu yolu çünkü dayanacağım için kendime söz verdim Gibi hissettim hem de tekrardan geldim ben her ağrı geldiğindede çömeldim bebek daha da baskı yapsın diye çalışmıştım evde kakam gelir gibi hissettim artık iyicene sesim çıkmaya başladı tutamıyorum kimse baktı 7./8santim dedi hemen yatağa aldı beni doktora haber verdi dayanamıyorum Altı santimden sonra ne yalan söyleyim acaba Sez istesem mi diye düşündüm sonra dedim ki o kadar kendinde söz verdin bu acılara kaldık doğduğundan sonra herşey geçecek Hemen beni doğum pozisyonuna aldılar bebeğin başını görüyoruz ıkın dediler ilk ağrınla beraber Güçlü bir şekilde nefesimi alıp ıkındım O ara kesi atıldı tam açıklığım dokuz santimdi ⅘ıkınmada Bebeğin kafası çıktı bir ojenin içinden böyle bir rahatlama geldi hemşire de karnıma destek verdi rahat çıksın diye hemen kucağıma verdiler inanamadım o an ben başarmıştım oğluma baktım kendimi düşündüm İstemek ve inanmak gerçekten çok önemli sakin kalmak sancı anı nefes egzersizleri çok işime yaramıştı Sonra plasentayı çıkardılar epizyo yapıldı 2saat sonra servise çıktım kucağımda emziriyorum kızım yanımda yatıyor hiç kimse bana inanmıyor eşim dahi beni desteklemiyordu İyi ki de Onur ‘ u dinlememiş dinledim Allah’a sığındım çok dua ettim gerçekten çünkü desteksiz uçuyorum çocuklarıma Rabbim sesimi duydu doğumanı da bütün hamillerimizi dua ettim Rabbim herkese istediği gibi doğumlar nasip etsin sağ salim evlatlarımızı kucağınıza almayı nasip etsin risk vardı ama zaten sürekli nst takipçi ve dikişlere bakıldı çok şükür bir sıkıntı olmadı Herkese su gibi doğumlar diliyorum vallahi ben doğduysam siz de doğurursunuz 😊🌸🙏