nazendeeee Merhaba canım anneler size bir şey danışmak istiyorum. Tüp bebek süreciyle hamile kaldım transferin 9. Günü beta 120 ile öğrendim. Beta 2000 küsür seviyesindeyken ilk muayenemi oldum kese göründü iki hafta sonra gittiğimde bebeği gördük kalp atışını doktor ultrasonda gördü ama bir veya iki gün önce oluşmuş dedi. Normalde 7 haftalık olmamız gerekirken 6+1 ile uyumlu çıktık. Doktor ilk kesenin fotoğrafını görmek istedi kese küçükmüş eğer farklı bir durum olsaydı sıkıntı var derdim dedi. Sonra betamı sordu geç döllenmemi oldu acaba diye betamıda normal buldu senin bebek biraz tembel dedi. Benimde içime bir şüphe düştü bir hafta sonra tekrar gideceğim benim gibi bir durum yaşayıp gebeliği sağlıklı ilerleyen var mıdır ?
Sumay_61 nazendeeee benimde öyle çıkmıştı Sonraki hafta düzeldi gaz vardır demişti doktorum o yüzden ilk haftalarda ⅘ gün çok önemli değil demişti
Nisanmomy nazendeeee bazen bebeklerde 1-2 hafta geriden gelme ya da ileriden gitme durumu olabiliyor. Bebişiniz büyüdükçe haftasını yakalabilir. Alerjiniz yoksa yumurta, avakado, kaşar, muz, kefir , ceviz tüketmenizi öneririm 🌸
elinaz1 nazendeeee sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah. Benimde geriden geldi başlarda sonra toparladı sıkmayın canınızı birden büyüyüyor bebişler🥰
Pitircigin_annesi Benimde başta hep öyle oluyordu bir hafta geri gibi çıkıyordu sonra yakaladı haftasını. Ama şimdi son haftalardayım şimdi de bir hafta geri gibi . Ben kan sulandırıcı kullanıyorum doktorum bu kadar büyür iyi gidiyor dedi bende çok takılmadım . İnşallah sağ sağlim kucagımıza alırız . Bir de ultrason cihazları da çok önemli ölçüyü alan doktor bile önemli ona göre bile değişiyor
nazendeeee Pitircigin_annesi Maşaallah ne güzel Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Teşekkür ederim bunu duymak iyi geldi 💐