Rabbim bebişlerinize hayırlı ömür versin. Sağlıkla kavuştursun inşallah. Benim de ikiz hamilelik 22+4 te serklaj uygulandı. Şu an 28+6 olduk çok şükür. İnşallah sağlıkla gelmelerini umuyorum. Hastane çantamız hazır ama sizin deneyimlediğiniz ihtiyaç olacak ekstra bir şey var mı? 🥰🤍