Betul29 yaağ öylemi ne güzel 🥰 evet canım bazıları kum torbası koyuyolarmis ama bana koymamışlar di karnıma bastirmislardi tabi daha yara taze olduğu için acı oluyor tabi olmuyor desem yalan söylerim sana şimdi 😄 ama şöyle düşün yani en azından bende öyle olmuştu gelip bastiriyolarya o pis kan çıkıyor okadar rahatliyordum ki bı anda sanki ağrı geçiyor gibi oluyordu 3 kere falan yaptılar bana ilk yaptiklarinda biraz acımıştı ama sadece yaparken oluyor o ağrı diğerlerinde rahatlicami bildiğim içinde kendimi odakladim kapattım gözümü içimden gecicek gecicek bitti az kaldı falan dedim dayanilmayacak gibi bı agrisida yoktu tabi yinede canım bundanda gözün korkmasın 🥰