Kızlar selam 38+3 te sezeryan oldum. Olacağım gün merdivenden düştüm ayaım burkuldu o günden beri ayağımın üzerine basamadım bu yüzden basmak zorunda olduğum zamanlarda bebeğime bakarken vs sezeryan dikişimde yırtılırcasına bir ağrı oluyor ayaklarım ödem oldu yürümekte zorlamıyorum dikişlerimde kanama vs yok duşu bile 4 günün sonunda alabildim bugün 5. Günü sezeryanın sizce ne zaman normale dönebilirim çevreme bakıyorum insanlar çoktan toparlamış