arminduygu Kızlar 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim ama bu akşam adet ağrısı gibi bi ağrım var aranızda bunu yaşayan varmı
ghostty arminduygu rahim büyüdüğü için oluyormuş. Benim hala oluyor arada, 10 haftalığım. Doktor normal dedi canım.
nesivar arminduygu normal bende de asırı bi kasık agrısı olmuştu. Ben de endişelenmiştim cunku cok fazla gelmişti acısı
ayseveysel Evet ara ara öyle oldu sanki adet olcamda olmadım gibi ağrılar genelde normal sayılıyor ama çok şiddetli ve geçmeyen ağrıysa doktora gitmekte fayda var
arminduygu ayseveysel hafif ağrı az az oluyo ama tedirgin oldum. Kızımdada böyle olmuştu aslında ama insan bildiği şeyi bile didikliyo böyle olunca
ayseveysel arminduygu kesinlikle daha ilk haftalarda o tedirginlik oluyor , Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🌸
qwertyxx Dayanılmayacak gibi değilse normal hatta tamamen ağrının yok olması daha korkutucu bence bi terslik mi var diye düşündürüyor
brom Canım benim 5+3 Bugün kesesini gördük ilk gidişimiz muayeneye Ağrılar normalmiş bende sordum ara hafif hafif oluyor gayet normal dedi doktor