Aslglen Sevgili anneler dört gündür geçmek bilmeyen kuru bir öksürüğüm var doktorum hamilelik reflüsünden kaynaklı olduğunu söyledi. Lansor verdi fakat geceleri ilaç hiçbir işe yaramıyor. Aynı durumu yaşayan varmı varsa çözüm bulabildinizmi?
Omerinannesi Aslglen Canim cok gecmis olsun bende de astim var bu yuzden cok oksuruyodum ayva yapragi limon elmayi kaynatip ictim bide pekmez yedim onlar iyi geldi birde dua et canim bol bol.Hamilelerin duasi kabul olurmus Ya Şafi diye tesbih cek Allah sifa verir insallah😊
Aslglen Omerinannesi çok teşekkür ederim astım bende de var reflüyle birleşince işkence oluyo tavsiyeni uygulayacağım çook teşekkürler