Ruyasekr2089 Glikoz toz halinde bu şekilde alan oldu mu nasıl kullanacağım bilen var mı? İsmi galenik glikoz
Nazzz1310 Ruyasekr2089 merhaba sağlık ocağında yaptırdım şeker yuklemesini eczaneden sizin dediniz gibi toz aldım ama önce aç kan aliyolar hiç bişey içmeden yemeden sonra onu sağlık ocağındaki ebe bı küçük şişe sudan biraz döktü suyu sonra içine o tozu döktü karistirdik hemen içtim bı saat sonra kan verdim tekrardan
Btl0101 malesef sıvı olanları kaldırmışlar ama ben eczaneleri dolaşıp bulmuştum haftaya tekrar yapılacak bulmazsam toz alacağım sağlık ocağındaki ebe söylüyor nasıl yapacağınızı.
ayseveysel Kardeşim özel takipliydi oda toz halinde aldı kullandı elinde fazla vardı bana verdi dedi doktorun o şekilde aldırırsa kullanırsın diye
ayseveysel Ruyasekr2089 yok daha kullanmadım ben zamanım var henüz ama bugün kardeşimden öğrenip yazarım buraya
nurssmom Ruyasekr2089 üzerinde kaç ml su ile karıştırıcağınız yazıyor. Suyun içine döküyorsunuz karıştırıyorsunuz biraz bekleyin güzelce erisin sonra yudum yudum içersiniz. Şişede olanlardan hiç bir farkı yok