Şu an 22 haftalığız fakat kafama takılan bişey var ben 13 haftalık iken perinatolojiye gittiğimde bana çift yumurta ikizleri dendi ve hangi doktordan muayene olduysam da o şekilde yorum yaptılar hatta Cinsiyet zamanı birini gördüklerini diğerini henüz göreneklerini dile getirdi üç farklı doktor . Geçen çarşamba günü detaylı organ taraması için tekrar perinatolojiye gittiğimde ise bana tek yumurta ikizleri dedi ve ben şok oldum bu nasıl olur çift yumurta idi hatta ona göre birinin cinsiyetini belirlenmediği için doktorumun baya uğraştığını hatırlıyorum dedim hayır tek yumurta ikizi dedi bana böyle bişey mümkün olabilir mi, buraya 13 haftalık ultrason görüntüsünü bırakacağım orada gayet net ikisinin farklı keseleerde olduğu AP açık ortada
https://hizliresim.com/qpzq4f1