Benim de 5 yaşında abi kızım 12 aylık bi oğlum var ve 10 haftalık gebeyim hala kabullenemiyorum kapasite olarak anneliğim tamam yeterli diyordum oğlumda birlikte şimdi aşırı bunalımdayım basşlards söylemedim aileme yavaş yavaş biz geniş aile seviyoruz diyecekten ısındırdım ama bana acıyorlar hayatını yaşamadın falan diye bende gerçekten buna çok üzülüyorum duyan kuzenlerim gülüyor falan ne zaman alışacağım bu duruma karnımı okşayıp sevemedim bi gün bu durum beni çok üzüyor onun gunahı yok çünkü