Kızlar geçen hafta cuma 38+2 yken kontrole gittiğimde bebek 3700 gr çıkmıştı ve doktorum göbeğinin önden gittiğini söyledi 40+5 haftayla uyumluydu ilk doğumum normal bir hafta daha bekleyelim gelmezse sezeryana almak zorunda kalabilirim dedi ve bekledik yarın kontrolüm var ve kızım gelmedi 39+3 olduk 🥺🥺 Göbeği önde olduğu için omzu takılabilir nefessiz kalabilir dedi doktorum bakalım yarın ne diyecek sezeryandan korkuyorum varmı bu durumu yaşayan yaa keşke buda normal doğsaydı ama gelmiyor malesef