xezgikrgz Yeni hamiş annelerim 5+4 olduk dun ilk muayenemi gittim devlet hastanesine ama hicbir sorumun cevabini alamadim sizce ne yapayim ozele mi gideyim yoksa bu sekil de devam mi edeyim ilk gebeligim oldugu icin tedirginim hep
Gulkiz22 xezgikrgz bütçeniz müsade ediyorsa özele gidebilirsiniz devlete gidip memnun kalan da çok biraz şans meselesi
Mutlusonsuzz xezgikrgz imkanın varsa tabiki özele git canım devlet pek umursamıyor açıkçası hem takipli oldugun yapar doğumunu devlet Hastanesi’nde bu böyle olmuyor cunki kim nobetteyse o yaptırıyor diye biliyorum bide telefon numarasından ozeldeki doktorunla aklına takılanları sürekli sorabilirsin whatsapptan yada istediğin zaman arayadabilirsin özelde bu imkanlar var yani
Ecisbicis xezgikrgz iki takipli olmakta fayda var,zaten ayda 1 gidiyorsun kontrollere, sonrasında doğum için tercihini yaparsın