Merhabalar öncelikle herkese bundan 7 8 ay önce bir düşük yaşadım 6+1 de kalp atışı durdu ve aşırı düzensiz adet oluyordum o yüzden çoook erken öğrenmiştim önce beta takibi yaptık sonra keseyi bekledik sonra bebeği görmeyi sonra kalp atışı derken aşırı yorucu bir süreçti
Bu ay tekrar test yaptım ve inanın gidip beta baktırmak bile istemiyorum korkumdan birkaç hafta beklemek istiyorum testte 2 gün önce biraz silikti bugün gayet net gördüm bu şekildeyse haftası tahmini kaçtır haftası?