Merhaba herkese 35 haftalık hamileyim 7. ayıma kadar hiç çatlağım yoktu ama 7. ayda karnımın alt tarafı çatladı maalesef ve giderekte arttı sürekli nemlendirici krem, yağ kullanmış olsamda fayda etmedi doğum sonrası bu çatlaklarda düzelme oluyor mu acaba geçirmenin bi yöntemi var mıdır tecrübeli olanlar bilgi verirse çok sevinirim 🫠🌸