Buseeeee66 Doktor bakteri var idrarda dedi sıkıntılı durum erken doğum ve düşük riski olabilir dedi . Fitil antibiyotik ve suya karıştırılan ilaç verdi bunlar yok eder mi acaba ? İdrarda kültür de baktı 3 güne çıkarmış
iyiliktozu Buseeeee66 Ayy Rabbim korusun 🤲🏻. Çok geçmiş olsun canım.Aile hekimim bana da enfeksiyon var dedi 2 antibiyotik yazdı. Kadın doğumcum anlamsız diyor kültürü beklicez ona göre kullanırsın diyor. Deliricem. Zaten riskli gebeyim. Bir erken doğum öyküm var.
mercimegin_annesiii Buseeeee66 canım 2 haftadır kültürle uğraşıyorum delirdim ben Allah yardımcın olsun. Üreme vardı bendede ama şöyle idrar verirken akıntı karıştığındada üreme oluyormuş daha steril verilmesi gerekliymiş kaç kere verdim bilmem en son verdiğimde üreme çıkmadı şükür Protestan başlattılar bende bi şase o tozdan içtim şimdi orogestan ile devam ediyorum lekelenmelerim vardı
Buseeeee66 iyiliktozu bana kültürü beklemeden toz fitil antibiyotik verdi önemli dedi . Bende bugün toz içecem yarın da diğerlerine başlıycam kafam karışık moralim bozuk . İnşallah sıkıntı olmaz ya sende aksatma sakın .
Buseeeee66 wqz şase 1 tane fitil 5 tane var bide antibiyotik ama korkuyorum ki üreme olursa nolcak kültürde
iyiliktozu Buseeeee66 ben de içicem bu gece çok pişmanım dün içmediğime. Rabbim korusun evlatlarımızı uzun ömürler versin vaktinde gelsinler🤲🏻. Bana manurol ve aksef yazdı. Sana ne yazdı canım? Bu arada ilaç bana Salı yazıldı ben Salı aksefin bir tabletini içtim. İçme dedi bana kadın doğumcu bırakmak zorunda kaldım . Kültürü dün verdim. Bayağı da oldu yani😩
Buseeeee66 iyiliktozu bana da duocid ve donaxy verdi dün tozu içtim bugün bunlara başladım umarım işe yarar
Buseeeee66 mercimegin_annesiii bende idrar verdiğimde içinde böyle akıntı gibi parçacıklar olduğunu farkettimm ondan olabilir mi acaba bilmiyorum bide orta idrar değil direkt verdim idrarı kafam karışık ve moralim bozuk ilerlemez umarım kültür daha çıkmadı bende
mercimegin_annesiii Buseeeee66 muhtemelen tekrarlatırlar hem orta istiyorlar hemde steril dediler banada sonradan
wqz Melisssa3 bende parça geldi kan falann yoktu ama korktum acile gittim tahlil yaptılar akıntımda vardı zaten fazla tahlilde çıktı