Pkosluaday Kızlar böyle olanlar varmı çok şükür rahat geçiyor ama bazen kendimi hiç belirtim olmadığı için hamile gibi hissetmiyorum bebeğime bişeymi oldu diye tedirgin oluyorum
YuvarlanamayanPaanda Pkosluaday 3 hamileliğimi zirevede yaşadım ama bunda 23 haftalok olacak göbek ve ağrılar olsmasa hamile gibi hissetmeyeceğim😂😂
ikiemanetinannesi Pkosluaday canım ilk gebeliğim de ultrason olmasa inanmayacaktım sıfır belirti. Şimdi ikinciye hamileyim ne ararsan var🤭 yani belirtisiz olabilir şanslı kısımdasın tadını çıkar 🌸
Pkosluaday edaabykl yaa öylemi hani etrafımda başka gebeleri gördükçe bendemi bi sorun var diyorum belirti vs yok diye
edaabykl Pkosluaday ilk gebeliğim cok kötüydü bulanti kusma yemek yiyememe yapamama hersey vardi bunda cok şükür hic bisey yokk bence şanslıyız 🫣😄