Kızlar ben 3 ay önce 6,5 aylık ölü doğum yapmıştım. Emzirme olmadı bu yüzden de ama sütüm doğumdan hemen sonra geldi 2 hafta yaklaşık kendi kendine akıyordu tshirtler ıslanıyordu koyu sarı kolostrum. Uyurken de çok akıyordu prolaktin hormonunu düşürmek için ilaç kullanmıştım azaldı ama bitmemişti. Damla şeklimde geliyordu. Sonra ben sağmak istedim enfeksiyondan korktuğum için sağdıktan sonra kesildi. Sıksamda gelmiyordu artık. 2,5 ay geçti kesilmesinden şimdi yine uyarılınca ve sıkınca kolostrum süt geliyor 2 gündür koyu sarı. Bu ay da korunmadık değerlendirdik yumurtlama günlerini ama adete 6 gün kala beta verdim negatif çıktı dün. Erken gebelik belirtisi falan diyor valla 2,5 aydır böyle birşey başıma gelmedi olabilir mi öyle bişey