mczbbk İyı akşamlar. 6haftalik hamileyim ilk doğumumda (sezeryan)istememiştim ama şu an doğumda eşim de girsin istiyorum doğuma . Doğuma eşler girebiliyor mu sizin bu konuda tecrubeleriniz varmi . Sezeryan dusunuyorum bu arada
1Gunes mczbbk hastane ve doktorunuza bağlı doktorunuza danışım bence özel de bazen alıyorlar devlette almazşar zaten devlette muayene olurken bile almıyolar eşi.
Aloska mczbbk özellerde de genelde sezaryende almıyorlar balım ben normal ya da suda doğum düşünüyorum eşim girecek 💜