Çok sık geçiririm kekiği demleyip o su ile taharet alırım sık sık bu baya hafifletiyor ama hamileyken kullanılır mı bilemiyorum bol bol hatta baya bol su için benim değerlerim 8000 i görüyor geçirdiğim sıralar artık düşük yapıyorum falan sanmıştık birinde ama ilaçsız biraz süreç uzuyor sağlıklı günler dilerim çok geçmiş olsun