Benim kızım erken doğdu küvezde 13gun kaldı orda bi kaç gün sonra biberon vermişler emzik niyetine eldivenin içince pamuk koyup vermişler Philips avent aldım emzik biberonu şuan 20 gunluguz ikisinide tutuyo bı sıkıntımız yok küvezde veriyolar emzikte biberon da mama istiyolar ilk zaman sütüm gelmediğinde istediğiniz mamayı alın onu verelim demişlerdi