vldnatsvn çok geçmiş olsun canım ben ilk bebeğimi 9+3de kaybettim kalp durmasıyla kanamam durmadı hep uyu yat dinlen ve moral en önemlisi ben hep üzgündüm yemek vs de yapıyordum hiç bişey yapma uyuyabildikçe uyu stres yapma daha iyi olur her şey Allah’ın izniyle