Merhaba hanımlar, bilindiği üzere bu yıl aile yılı ilan edildi son zamanlarda doğum izninin 6 aya çıkması gündemde haberlerde falan, bende kamu personeli çalışanıyım 32. Haftamı dolduruyorum ama bebişle biraz daha ilgilenmek için tabi ki zorlansam da çalışabilir raporu aldım. Her gün 8-17 çalışıyorum ama artık sabahları uyanmak zor geliyor gece iki üç defa uyanıyorum havada soğudu zor oluyor, bunun için cimere başvuru yaptım doğum izni ile alakalı aranızda benim gibi zorlanan vardır sizde yazmak isterseniz diye dedim, öneri olsun 🌸